Pages

Friday, May 17, 2013

cum să faci online postere cu citate


acesta este noul trend pe facebook, pinterest, tumblr. dacă ai ceva de zis, trebuie să-l scrii într-o poză, altfel n-o să vadă prea multă lume.

ca să nu stai cu paint-ul sau photoshop-ul deschis, au apărut tot felul de site-uri care se oferă să ți le facă, cu orice text vrei tu. unele moca, altele pe bani, oricum ar fi, un mic design nu strică.

eu obișnuiam să folosesc Recite, însă de câteva zile nu-mi mai încarcă textul pe design, adică se blochează la 99%. le-am trimis feedback, dar n-am avut răbdare să stau după ei. așa că am căutat desigur pe google și am dat peste un top destul de util cu 13 astfel de site-uri.

eu am testat QuotesCover și se încarcă destul de repede. are mai multe tool-uri dacă vrei să faci un cover pentru facebook sau o poză doar cu textul, alegi ce background vrei și font. are și opțiuni de drawing, drop shadow, insert picturi și altele. nu are opțiuni de share direct pe conturile de social media, dar momentan eu sunt mulțumită de el. în plus, spre deosebire de Recite, nu-ți pune nicio semnătură la final, ci pui doar autorul citatului.

mult spor!

No comments:

Post a Comment