Pages

Thursday, May 9, 2013

am creat un grup de mers la film

mi s-a întâmplat de multe ori să îmi doresc să merg la un film anume, la cinema, și să n-am cu cine merge (din diverse motive: timp, bani, distanță, chef, genul de film). sau anulări în ultimul moment. însă eu chiar îmi doream să văd acel film în cinema.

e altfel senzația la cinema (desigur, pentru filmele care merită văzute în cinema). te prinde mai repede acțiunea, ești mai captivat, nu îl întrerupi când ai tu chef sau nevoie și îl poți urmări cap-coadă, fără să te deranjeze nimeni.

deci, fără alte introduceri, am creat un grup pe Facebook - Hai la film! - pe principiul "Comunitatea deschisă a persoanelor care vor să iasă la un film și uneori nu găsesc cu cine."

iar cine vrea să meargă la un film anume, să spună acolo și poate se găsește careva să mergă. dacă nu, aflăm motivele, oricum e foarte mic deocamdată. so, join us :)

No comments:

Post a Comment