Pages

Monday, August 6, 2012

am citit o carte delicioasa!

mi-am cumparat acum cateva luni o carte si n-am apucat s-o citesc. se numeste 'Dieta iubitoarelor de ciocolata' si este scrisa de Carole Matthews.

nu cred ca exista pagina fara sa fie mentionat cel putin o data cuvantul 'ciocolata'. mai ales ca cele 4 prietene al clubului iubitoarelor de ciocolata au 2 prieteni gay care detin o cofetarie-ciocolaterie. acolo ele se intalnesc in caz de 'urgenta de ciocolata'. mi se pare foarte tare sa ai un grup de prietene care sa-ti sara in ajutor de fiecare data cand ai nevoie, mai ales cand implica si ciocolata. dar ele au si probleme in dragoste si cateva aventuri dragute.


un citat care mi-a atras atentia: 'Daca tot consumi calorii pure, macar sa fie calorii costisitoare'. si desi nu se referea la ciocolata, ci la sampanie, cartea este scrisa foarte bine. iar daca miroseau paginile a ciocolata, atunci chiar ar fi fost genial!

app de ciocolata, un grup dragut: Chocoholics. just 'ask to join' :)

sursa poza.

No comments:

Post a Comment