Pages

Friday, April 6, 2012

cum a fost la Hunedoara

de duminica pana joi am fost la Hunedoara. nu exista ruta directa pana acolo cu trenul/autocarul, asa ca am trecut si prin Deva. sunt dragute cele doua orase, cu privelisti frumoase prin jur si cateva cladiri ici-colo de vizitat. Deva are cetate, dar Hunedoara are castel.

dupa 7 ore si ceva de autocar Bucuresti-Deva, mi-am spus ca data viitoare incerc trenul. desi este mai ieftin cu autocarul [58lei], nu-l recomand celor care au rau de masina, gen eu :)

la Hunedoara este Castelul Corvinilor. eu l-am gasit in renovari.


am fost si la Lacul Cincis. este foarte mare, insa putin cam murdar de la gratarele care se fac in weekend-uri.


Cetatea Deva are o priveliste superba a orasului, mai ales daca prinzi vreme frumoasa.


Ups: preturi sunt destul de mici [sub 5lei berea in oras], oamenii de la Mec sunt chill si amabili nefortat, iar strazile le parcurge usor la pas. and Downs: n-am gasit gogosi, nici chipsuri cu wasabi, iar magazinele se inchid devreme.

o sa incerc si drumul cu trenul si va spun daca e mai bine asa decat cu autocarul :)

No comments:

Post a Comment