Pages

Monday, April 9, 2012

ce ne motiveaza?

am citit Drive de Daniel H. Pink si 'm-a motivat'. ce mai cliseu! nu m-a motivat. dar ce scria pe acolo mi-a deschis putin ochii si m-a pus pe ganduri.


spune ca ne motiveaza 2 lucruri: recompensele [faptul ca primim ceva in schimb] si o anumita motivatie interioara [faptul ca taskul ne-ar provoca si ne-ar stimula creativitatea]. insa cea mai importanta este ultima care dureaza si cel mai mult in timp.

“enjoyment-based intrinsic motivation, namely how creative a person feels when working on the project, is the strongest and most pervasive driver” 

asta imi aminteste si de sesiunile de personal branding, unde se subliniaza faptul ca ar trebui sa faci ceea ce-ti place, ceea ce faci oricum cu placere ca sa ai si cele mai bune rezultate.

daca faceti rost de ea, v-o recomand :) eu am imprumutat-o de la CROS.

Sursa poza 

No comments:

Post a Comment