Pages

Monday, March 12, 2012

ciocolata ca-n rai

va datoram acest post. v-am spus ca va povestesc cum a fost la impachetare cu ciocolata. am incercat sa gasesc un cuvant sa descriu experienta, insa n-am putut.


sa va spun mai intai cum am ajuns acolo. stiti concursurile alea pe facebook? da, am avut noroc. pentru ca a fost selectia random. insa nici concurenta n-a fost mare. oricum va recomand sa le incercati, sunt chiar distractive uneori. eu, de exemplu, uitasem ca m-am inscris, dar bine ca mi-au dat mesaj!

apoi mi-am facut rezervare, iar cand i-am cautat pe harta, pam pam - dorobanti. am incercat sa ma imbrac si eu cat mai normal pentru 'zona', desi pentru impachetare nici nu-i nevoie de haine. pe bune, mi-au dat lenjerie de unica folosinta. deci mi-am facut griji degeaba despre costumul de baie.

insa o camera cu baie a fost doar a mea pentru mai mult de o ora. vestea proasta este ca nu stai atata cu ciocolata pe tine. insa vestea buna este ca primesti si masaj :)

step 1: masaj cu gommage [exfoliere]
step 2: masaj cu o crema hidratanta
step 3: masaj cu ulei
step 4 abia: impachetare cu ciocolata :)

mai multe detalii despre aceasta impachetare cu ciocolata: m-am simtit ca o prajitura pe care se aplica un topping. se ia una bucata castron cu ciocolata amestecata cu minerale, fier etc [deci necomestibila, din pacate] + una bucata pensula = prajitura umana. apoi, relaxare pe muzica 'lost in paradise'. intr-adevar m-am simtit super relaxata!

va recomand! trebuie musai sa incercati. se simte super catifelata pielea dupa :)

Sursa poza 1 si 2.

No comments:

Post a Comment