Pages

Thursday, January 12, 2012

Am inceput sa ma joc cu Google Reader

Zilele trecute am descoperit si eu Google Reader. De fapt, in aceeasi zi am citit pe mai multe blog-uri despre acest ‘instrument’. Apoi mi-a spus un amic ca-l foloseste de cativa ani…

Cand l-am deschis aparea la stanga un side-bar simplu si trist ca Google+. Un ‘subscribe’ mare si rosu, starred items, trends [asta imi suna cool de tot, dar aparea un grafic gol acolo], browse for stuff [what kinda stuff ??], mai multe tipuri de search [inca nu stiam ce puteam cauta cu ele], bundle, explore [aici aveam chiar recomandari], subscriptions si inca un search-tab pe sus.


Din pacate, lucrurile utile si de actualitate nu se invata la facultate, asa ca am inceput sa dau niste search-uri, sa vad ce gasesc, la ce ajuta ‘subscribe’ si ce ar trebui sa apara la ‘trends’. Asa am inceput sa ma abonez si eu la cateva site-uri si blog-uri interesante si sa mai citesc articole bune.

Deci va recomand si voua sa descoperiti Google Reader, sa-l exploatati, dar mai ales sa nu uitati de el si sa-l verificati aproape zilnic.

Apropo, chiar daca sunteti obisnuiti cu mailul de la Yahoo si vi se pare ciudat cel de la Google, un gmail da mai bine ;)

No comments:

Post a Comment